Ringenbestelling - VogelVereniging Veldhoven

Ringenbestelling

Voor elke ringenbestelling worden per kweker administratiekosten in rekening gebracht: afdelingsleden betalen daarvoor € 3,00 – Verspreide leden en niet-leden betalen € 4,50 **). Wanneer u ringen voor “gewone vogels” en Europese cultuurvogels/overige beschermde vogels GELIJKTIJDIG bestelt, bent u maar 1x de administratiekosten verschuldigd.
*) Deze zijn duurder i.v.m. breuklijn en extra tekst in de ring
**) Een nieuw lid hoeft geen bestelkosten te betalen MITS er binnen 3 maanden na inschrijving ringen besteld worden en men 3 jaar voorafgaand aan het lidmaatschap geen bondslid was. Tevens ontvangen nieuwe leden de eerste bestelling GRATIS als spoedbestelling. Geeft u dit zelf duidelijk aan op het formulier.

RINGEN BESTELLING 2022

Dit formulier uiterlijk onderstaande data inleveren bij het bondsbureau(zie bestelronde) Dit formulier uiterlijk vóór bovenstaande datuminleveren bij het bondsbureau(zie bestelronde)
Ik bestel de volgende ringen voor het broedjaar 2022:Bestelronde: 1* Uiterlijk inleveren bij uw ringencommissaris 05-05-2021
                                                                                        2* Uiterlijk inleveren bij uw ringencommissaris 20-09-2021
                                                                                        3* Uiterlijk inleveren bij uw ringencommissaris: 20-01-2022
                                                                                        4* Uiterlijk inleveren bij uw ringencommissaris: 20-03-2022

NA 1 APRIL 2021 KUNNEN ER ALLEEN NOG VIA EEN SPOEDBESTELLING RINGEN WORDEN BESTELD VOOR DAT JAAR. SPOEDBESTELLINGEN € 1, PER RING EXTRA .

Het zij nogmaals vermeld, betaling dient contant te geschiedde bij inlevering van het formulier.
Prijs gewone ringen 25 eurocent per stuk.                           Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Geanodiseerde ringen 40 eurocent per stuk.                        Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Roestvrij stalen ringen 200 eurocent per stuk.                      Minimale afname 5 stuks per ringmaat.
Kunststofringen 40 eurocent per stuk.                                  Minimale afname 10 stuks per ringmaat
Aluminium ringen vanaf maat 14,0.  100 eurocent per stuk    Minimale afname 10 stuks per ingmaat
Prijs Europese cultuurvogels  35 eurocent per stuk.               Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Geanodiseerde ringen  50 eurocent per stuk.                        Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Voor elke ringenbestelling wordt € 3,00 administratiekosten in rekening gebracht.

Klik hier  voor het bestelformulier voor normale ringen 2022

Klik hier voor het bestelformulier voor ringen voor beschermde vogels.

Willt u nog ringenbestellen voor 2021, ga dan naar de website van de NBVV.

Ringcommissaris: Henk Tops, Lamberg 24, 5508 BX Veldhoven. Mail: roadsigns@onsmail.nl Tel:040-2540151