Ringenbestelling - VogelVereniging Veldhoven

Ringenbestelling

BELANGRIJK NIEUWS OVER BESTELLING RINGEN VANAF 1 APRIL 2022

Zoals u heeft kunnen lezen in het maandblad van de NBvV “Onze Vogels” gaat er het een en ander wijzigen met het bestellen van uw ringen. Alle leden kunnen vanaf 1 april a.s. alleen nog ONLINE ringen bestellen. Vanaf deze datum kunt u spoedbestellingen voor 2022 en 2023 en ringen voor 2023 bestellen.
Eerder bestelde ringen ( dus voor 1 april) komen nog via de ringencommissaris.

U kunt de bestaande bestelformulieren na 1 april NIET meer gebruiken!!!!

U kunt vanaf 1 april dus alleen nog online ringen bestellen.
De website is te bereiken via https://ringennbvv.nl of via de link ”ringen bestellen” die op de website staat van de NBvV.
De eerste keer dat u besteld moet u uw kweeknummer, afdelingscode ( V07), adresgegevens, uw mailadres en een wachtwoord opgeven. Bent u later uw wachtwoord kwijt, dan moet u een nieuwe maken. Als u ook ringen voor beschermde vogels ( zoals wildzang e.d.) wild bestellen dan moet u ook uw Burgerservicenummer op geven bij de bestelling.
Na invoeren van bovenstaande gegevens kunt u direct ringen bestellen. Na het invullen van u bestelling kunt u deze afronden door via ideal het verschuldigde bedrag te betalen en is uw bestelling afgerond. U ontvangt een bevestiging per mail.
Na ongeveer een maand ontvangt u uw bestelling. De ringen die voor het broedjaar 2023 worden besteld ontvangt u NIET eerder dan vanaf 1 oktober 2022. Alle bestellingen die voor 1 september 2022 zijn ontvangen voor broedjaar 2023 zullen dus op 1 oktober worden verzonden.
Mocht u nog vragen hebben over hoe u ringen moet bestellen neem dan contact op met Henk Tops onze ringencommissaris. Henk Tops, Lamberg 24, 5508 BX Veldhoven.
Mail: roadsigns@onsmail.nl Tel: 040-2540151 / 0649225169
Print deze pagina uit en bewaar hem bij uw vogel spullen. Dan kunt u altijd even terug kijken hoe het werkt.
                                                  Succes.

Ringcommissaris: Henk Tops, Lamberg 24, 5508 BX Veldhoven. Mail: roadsigns@onsmail.nl Tel:040-2540151