Ringenbestelling - VogelVereniging Veldhoven

Ringenbestelling

BELANGRIJK NIEUWS OVER BESTELLING RINGEN. .

U kunt alleen nog online ringen bestellen.
De website is te bereiken via https://ringennbvv.nl of via de link ”ringen bestellen” die op de website staat van de NBvV.
De eerste keer dat u besteld moet u uw kweeknummer, afdelingscode ( V07), adresgegevens, uw mailadres en een wachtwoord opgeven. Bent u later uw wachtwoord kwijt, dan moet u een nieuwe maken. Als u ook ringen voor beschermde vogels ( zoals wildzang e.d.) wild bestellen dan moet u ook uw Burgerservicenummer op geven bij de bestelling.
Na invoeren van bovenstaande gegevens kunt u direct ringen bestellen. Na het invullen van u bestelling kunt u deze afronden door via ideal het verschuldigde bedrag te betalen en is uw bestelling afgerond. U ontvangt een bevestiging per mail.

Wanneer u extra ringen aanvraagt is de levertijd minimaal 6 weken!

Mocht u nog vragen hebben over hoe u ringen moet bestellen neem dan contact op met Henk Tops onze ringencommissaris,
Henk Tops, Lamberg 24, 5508 BX Veldhoven.
Mail: roadsigns@onsmail.nl Tel: 040-2540151 / 0649225169
Print deze pagina uit en bewaar hem bij uw vogel spullen. Dan kunt u altijd even terug kijken hoe het werkt.
                                                  Succes.

Ringcommissaris: Henk Tops, Lamberg 24, 5508 BX Veldhoven. Mail: roadsigns@onsmail.nl Tel:040-2540151