Ringenbestelling - VogelVereniging Veldhoven

Hoofdmenu:

Ringenbestelling

RINGEN BESTELLING.

Voor degene die ringen willen bestellen voor het broedjaar 2019 volgen hierbij de data’ s wanneer u uw bestelling in moet leveren. Tevens ziet u hier ook wanneer de ringen geleverd gaan worden. Bestel op tijd om teleurstellingen te voorkomen. Bestelformulieren kunt u bij mij ophalen en inleveren, op de vogelbeurs of tijdens de ledenvergadering.
Op de bestelformulieren voor cultuurvogels mogen de wetenschappelijke namen worden vermeld. DENK AAN UW SOFINUMMER ! dit heeft u nodig voor uw bestelling van RINGEN VOOR HYBRIDEN en BASTAARDEN ( VAN CULTUURVOGELS) , deze vogels dienen geringd te worden met een passende ring voor cultuurvogels. Aluminium(kleurige)ringen maat 16, 18, 20, 22 en 24 mm, deze kosten 0,77 per stuk De eerste ringenbestelling, inleverdatum 05-05-2018, uitleverdatum na 01-10-2018 De tweede ringenbestelling, inleverdatum 20-09-2018,uitleverdatum na 15-12-2018 De derde ringenbestelling, inleverdatum 20-01-2019, uitleverdatum na 01-04-2019. De vierde en laatste ringenbestelling, inleverdatum 20-03-2019, uitlevering zodra de ringen klaar zijn, maar uiterlijk 15-05-2019. Verdere bijzonderheden, zie bestelformulier ringen 2019.

NA 1 APRIL 2018 KUNNEN ER ALLEEN NOG VIA EEN SPOEDBESTELLING RINGEN WORDEN BESTELD VOOR DAT JAAR. SPOEDBESTELLINGEN € 1, PER RING EXTRA .

Het zij nogmaals vermeld, betaling dient te geschiedde bij inlevering van het formulier.
Prijs gewone ringen 21 eurocent per stuk. Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Geanodiseerde ringen 36 eurocent per stuk. Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Roestvrij stalen ringen 178 eurocent per stuk. Minimale afname 5 stuks per ringmaat.
Prijs Europese cultuurvogels 31 eurocent per stuk. Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Geanodiseerde ringen 46 eurocent per stuk. Minimale afname 10 stuks per ringmaat.
Voor elke ringenbestelling wordt € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Klik HIER voor het bestelformulier voor gewone ringen 2019.

Klik hier voor het bestelformulier voor ringen voor beschermde vogels.

Ringcommissaris: Henk Tops, Lamberg 24, 5508 BX Veldhoven. Mail: roadsigns@onsmail.nl Tel:040-2540151
2e ringcommissaris

Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu